close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

גאווה יהודית מפעלי ייצור כחול לבן

מערכת שורשי אדר א, תשעט15/02/2019

ישראל מצטיינת לא רק בהי טק ייצורי וחברות סייבר, מאלא גם בייצור מוצרים בני קיימא במפעלים סופר טכנולוגים ומתקדמים

תגיות:
לא פעם אנחנו שומעים בחדשות על חברות ענק ישראליות כמו וויז, או צ'ק פוינט, טבע, וויקס שכבשו את העולם והפכו את ישראל לשם דבר בכל מה שקשור לעולם המחשוב, הסייבר, התרופות וכדומה. הכל נכון ויפה, אך ישראל היא לא רק חברות הייטק וזה לא הדבר היחידי שאנחנו מייצאים לעולם, כמו שזה לא נכון לומר שהדבר הבולט ביותר שיוצא מישראל הן תעשיות הנשק אשר מוכרות נשק מתקדם למדינות שונות.

תעשייה ישראלית איכותית
במהלך 70 שנות קיומה ידעה ישראל, בין אם במודע או לא במודע, להקים פה תעשיות ייצור שלמות אשר מייצרות מוצרי
פיברגלס
שונים לקהל המקומי וכן מייצאות אותן למדינות וקהילות שונות בעולם. שמה של ישראל במובן זה הולך לפניה, הן בזכות העובדה שבתור מדינה קטנה עם מעט תושבים, באופן יחסי, עם כל הבעיות שהיא מתמודדת איתה, הרי שידענו להקים פה תעשייה איכותית, מגוונת וברמה גבוהה מאוד, וכן בזכות העובדה שלפעמים אפילו מוצרים שלכאורה נראים פשוטים, הפכו בזכות תעשיית הייצור הישראלית למאוד מתקדמים ואיכותיים.

כך למשל אנחנו יכולים למצוא מבנים ניידים שיוצרו בישראל אשר נמכרים למדינות רבות בעולם, ומהוות מקום מגורים לכל דבר עבור הקהילות המקומיות. זה קורה בזכות הקמת מפעל פלסטיק ופיברגלס אשר לא מסתפק רק בייצור מוצרים ברמה בסיסית אלא בזכות שימוש בידע טכנולוגי נרחב, יכולת אפקטיבית למציאת פתרונות רלוונטיים לצרכים שונים ועוד.

אותו מפעל גם יכול לייצר מיכלי פלסטיק למים עמידים וחזקים אשר יכולים לשרת קהילות במקומות נידחים ויאפשר להן לשמור על מים עמידים לאורך זמן, מה שכמובן יאפשר להם להתמודד עם תקופות של בצורת או מצבים אחרים בהם יש להם צורך במתקנים כאלה.
זה נכון לגבי שימוש במרכיבים וחומרים שונים פיברגלס וכדומה, אשר בזכות היכולות שפותחו בישראל במהלך השנים, הרי שניתן למצוא מגוון רחב של אמצעים וכלים אשר ניתן להשתמש בחומר זה לצרכים שונים, מאצרות פיברגלס, מיכלי פיברגלס לתעשייה ועוד.

כיצד כל זה קורה
לא צריך להיות כלכלן או סוציולוג מומחה בשביל להבין שכל זה יכול לקרות, אך ורק אם עובדים בצורה נכונה, משתמשים בידע שקיים בשוק, כלומר בקרב אנשים שלמדו את התחום ומוכנים לתת מעצמם כמה שיותר בשביל להקים מפעלים שכאלה ולהיות שותפים לחזון ייחודי.
יהיו שיטענו שהדבר נובע מחוסר ברירה או מכורח כלכלי, שכן אין לנו אופציה אחרת, יהיו שיטענו שזה הגנום היהודי אשר משפיע בכל מקום בעולם ועל כן אין סיבה הוא לא ישפיע גם בישראל. בסופו של דבר זה כנראה חיבור של הכל. בסיכומו של דבר, העובדה שהיא שיש בישראל מפעלי ייצור כחול לבן, אשר בכל בית במדינה כמעט אפשר למצוא מוצרים שתוכננו ויוצרו בישראל, ומעבר לכך, אנחנו יכולים לא מעט מקומות ברחבי העולם, אשר עושים שימוש במוצרים כחול לבן, וזו גאווה גדולה עבורנו.

מאמר זה נכתב באדיבות: א.א.ח פלסט בע"מ

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה